The importance of CX in the era of connectivity

With the proliferation of mobile devices and the rise of social media, "we have entered a completely new 'era of connectivity,'" notes Philip Kotler in his book, Marketing 4.0.This time, we will discuss how transcosmos is working to improve CX at the contact center.

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【2021年 1~3月 アクセスランキング TOP 10】withコロナ時代を乗りきるためのポイントとは?

2021年1~3月に公開した記事のアクセス数TOP10をまとめました。2020年に引き続き、コロナ禍における各業界の動向や、ニューノーマル時代の働き方といった、いま注目の話題を取り扱った記事が多くランクインしています。

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ニューノーマル時代における電話窓口の在り方 〜電話応対の自動化・AI化〜 セミナーレポート

コロナ禍により多くの業界が影響を受けるなか、今までの常識にとらわれない本格的なデジタル変革が動き始めています。本記事では、Withコロナ・Afterコロナを見据え、電話応対の自動化・AI化といった側面からデジタル活用方法をご紹介します。

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The Cutting Edge of Contact Centers - Chapter 4 -

In recent years, we have heard more and more words like digital transformation and the 4th industrial revolution. Digital transformation is the concept that "Spread of IT changes people's lives in all aspects for the better" proposed in 2004 by Professor Erik Stolterman of Umea University in Sweden.

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