「流通小売企業様向け」コロナ禍における非対面接客に向けた課題解決 セミナーレポート

人々の行動変容が求められる中、流通小売企業の店舗における非対面接客に向けた課題解決のセミナーが開催されました。小型ロボットを活用した店舗接客の省力化実現のためのソリューションや有人チャットサポートなど、ご紹介します。

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【EC業界ニュース】ゾゾ、2021年度取扱高が過去最高額に!コスメ市場本格参入に向けたサービスも発表 Weekly Topics! 01/27-02/02

トランスコスモスが厳選するEC業界ニュース。今週の注目トピックはこちら。 ・ゾゾ、2021年度取扱高が過去最高額に ・アリババ、好調な業績を発表!政府の規制強化で先行き不安視の声も ・アマゾン、売上利益ともに過去最高額を記録

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従来のカスタマーサービスでは顧客が逃げる!? 今、消費者が求めるのはFAQの自己解決型CX

91%のユーザーが望む本当の「顧客満足度」を実現する革新的マネジメントサービスとは?トランスコスモスが新たに提供する『SEO対策FAQマネジメントサービス』はカスタマーサポート業務の効率化と顧客満足度を高める「FAQ戦略」を、同時に低コストで実現するサービスです。

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The Cutting Edge of Contact Centers - Chapter 1 -

In recent years, consumers are increasingly utilizing technologies such as mobile phones and social networking sites and are communicating by combining various digital and real channels. This trend is the same not only for consumers but also for consumer-business communications, such as purchasing and inquiring products. transcosmos' AI Research Institute "Communication Science Lab" conducts its own "Consumer-Company Communication Survey" every year. Please look at Figure 1. From 2016 to 2019, the use of messenger applications and chats are expanding, and it can be seen that they are beginning to become a new way of communication.

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