ニューノーマル時代における電話窓口の在り方 〜電話応対の自動化・AI化〜 セミナーレポート

コロナ禍により多くの業界が影響を受けるなか、今までの常識にとらわれない本格的なデジタル変革が動き始めています。本記事では、Withコロナ・Afterコロナを見据え、電話応対の自動化・AI化といった側面からデジタル活用方法をご紹介します。

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The Cutting Edge of Contact Centers - Chapter 4 -

In recent years, we have heard more and more words like digital transformation and the 4th industrial revolution. Digital transformation is the concept that "Spread of IT changes people's lives in all aspects for the better" proposed in 2004 by Professor Erik Stolterman of Umea University in Sweden.

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The Cutting Edge of Contact Centers - Chapter 3 -

In recent years, in order to make up for workforce in the age of "super" labor shortage at contact centers, the tool infrastructure improvement is accelerated to set interactive AI system with text and speech interfaces, and the contact centers utilizing chat support are rapidly increasing.

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「流通小売企業様向け」コロナ禍における非対面接客に向けた課題解決 セミナーレポート

人々の行動変容が求められる中、流通小売企業の店舗における非対面接客に向けた課題解決のセミナーが開催されました。小型ロボットを活用した店舗接客の省力化実現のためのソリューションや有人チャットサポートなど、ご紹介します。

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